Give away, Kjær & Schmeling
Comment 1

Mors dag – og en vinder!

I dag er det mors dag.

Vi har i min familie altid fejret denne dag med hygge og med gaver til vores mor. I hverdagen er vi ikke altid lige gode til at værdsætte og fortælle hende, hvor meget vi holder af hende og sætter pris på alle de ting, hun gør for os, vores familier og nu vores børn. Og netop derfor Mors dag en kærkommen lejlighed til at huske os på dette.

I  år er det første gang jeg kan kalde mig mor på Mors dag. Det er vildt – og underligt – og lidt surealistisk! At jeg skulle være nogens mor! Jeg kan indimellem stadig godt have svært ved at forholde mig til den nye titel……hmmmmm! På nogle  måder har man totalt overgivet sig og er og vil for altid være bundet til denne lille nye. Man vil elske med hud og hår…… Men samtidig kæmper min indre Kristine til tider en indædt kamp for at, få lov til at være sin egen, at kunne udfolde sig og at have mulighed for indimellem ikke at skulle tage ansvar.

Indtil nu har jeg “min indre Kristine ” ikke vundet så meget som en eneste lille sejer!

Well! Jeg ved, at Nicolas ikke er vant til  at fejre dagen med hans familie. Så nu er jeg spændt på, om han vil lave en ny tradition med mig? Men mon ikke?

Han ved jo, at jeg er en lille miniteenager når det kommer til overraskelser….sååååh!

IMG_20150502_142625

Og nu til det sjove!

I dag skal jeg nemlig forhåbentlig glæde en anden mor, når jeg trækker vinderen af sidste uges Giveaway.

Nicolas har fået æren af at slynge et tilfældigt tal mellem 1 og 26 ud og han har valgt nr. 3. Det betyder at det er Stella Dea, som får lov til at vælge, hvilke af de tre KS produkter hun gerne vil have.

Så et KÆMPE stort tillykke til dig Stella! – Mon ikke du vil være sød at sende mig en mail ?

Til alle jer andre!

Tusinde tusinde tak fordi I havde lyst til at lege med og tak for fine ord, delinger og for tips og gode ideer. I må til hver en tid gerne komme med gode ideer , tanker, ris og ros omkring webshoppen og produkterne.

Ha’ en fantastisk Mors dag!

kh

Kristine

1 kommentar

  1. Hvordan kan man blive SÅ rørt over en GiveAway, at man får en klump i halsen og våde øjne. Jeg er ikke et eneste øjeblik i tvivl om, at alt går helet retfærdigt til, men alligevel følte jeg mig pludselig SÅ meget valgt og begavet og altså, rørt. Tror næppe ret mange andre ville blive lige så rørt, blot glade. TUSIND TAK til Nicolaes som trak mit navn/nummer. Jeg har jo allerede ønsket skuldertasken. Den skal med mig til NY, hvis den altså er klar d 28/6????? Hvor jeg hver eneste dag vil tænke på designeren, min søde niece. Tak Kristine, den taske vil blive elsket og båret som var den selve Guldhornene.

    Like

Skriv et svar

