børnetøj, garnlageret, Give away, Kreativitet, Strik
Comments 2

Og vinderen er…..

Så blev det endelig søndag aften og det blev tid til at finde ud af, hvem der skal have den lille pelsdut.

IMG_20150111_111503

Jeg bad endnu en gang Nicolas om at være Lykkens Pamfilius og bad ham om at vælge et tal mellem  et og tre ( tja! Der er åbenbart ikke mange med små vinterbabies).

Han valgte…….

5

Og den heldige er hermed Projecthandmade2014.

Hun skrev: Hvor er den bare fin. Hvis jeg var så heldig at vinde den vil jeg fluks sende den videre til min søde venindes lille babydreng – den vil være perfekt til ham i den sidste rest af vinter :) Hav en dejlig dag.

Jeg håber den lille bandit vil blive rigtig kær med vores lille hue ;-) …….Vil du ikke være sød at sende mig en mail med din adresse på: kristine.k.h@gmail.com.

Til jer, der var med, men som ikke var den heldige – Tak fordi I havde lyst til at lege med ;-)

Må alle derude have en dejlig søndag!

2 Comments

  1. Marianne Kähler says

    Hvilket garn har du brugt til huen med blå lus?
    Meget fine tasker du laver – hvad er prisniveauet?
    Venlig hilsen
    Marianne Kähler

    Like

    • Hejsa Marianne!

      Tak for komplimentet.
      Jeg har brugt chunky højlandsuld fra garnudsalg.dk.
      Og mht taskerne, hvilke mener du helt præcis. Der er forholdsvis stor forskel på om vi taler en håndsyet eller en taske syet på maskine.
      Ha’ en dejlig weekend!
      Kristine

      Like

Skriv et svar

