Barn, Familie, Kreativitet, Strik
Skriv en kommentar

Jeg strikker – men hvor meget?

På min instagramprofil har jeg gennem det sidste års tid vist en masse babystrikkerier frem. Bukser, bluser og huer i et væk. Strikket af både jeg selv, min mutti og min faster. I dag (her efter “babyens” ankomst ) strikker jeg stadig, men dog i det små og i helt stjålne øjeblikke.

20140612_164851

20140721_122309

20141017_155913

Tænk! naiv, gravid som jeg var, havde jeg en forestilling om, at jeg skulle nå en masse kreative ting, når baby kom til verden. Jeg lyttede henført til min veninde (som har 7 børn) fortælle, at jeg da sagtens ville kunne snuppe ham den lille med på værkstedet og så nørkle, mens han sov.

Right! Det var tydeligt, at hun da ikke kendte Eik…..hmmmm

15

16

For tiden ligger der to stykker strik i mine strikkeclutches. I den gule hviler en lille tweed sweater fra Sandnes ( Den kan godt tåle at hvile. Jeg strikker  nemlig str. 2 år), mens jeg i den orange clutch har det ene halve bukseben til et par ribbukser fra Susie Haumann.

Jeg tror at jeg vil nappe en kop the, stjæle et par pinde og nyde stilheden inden jeg lister i seng om en halv times tid……

Skriv et svar

